2012. február 4., szombat

Egy kósza ötlet :)

Sziasztok!

Arra gondoltam, hogy mivel egy rövidebb történethez már mindenképpen van elég ötletem, így ezt most meg is osztanám veletek :) Az elmúlt hónapokban, amikor nem jött az ihlet a két történethez, eszembe jutott egy teljesen új. Természetesen ez is Carlisle és Esme történet lenne és ugyanúgy vámpíros, ha minden igaz :) Szóval arra gondoltam, hogy mivel a prológusa már elkészült, feltehetném. Kíváncsi lennék a véleményetekre, hogy egyáltalán érdemes-e a folytatáson törnöm a fejemet. Természetesen még nem tennék belőle fel többet, amíg az előző történetnek vége nem lesz a blogon, de az ötletekre és véleményekre azért kíváncsi vagyok :) Teszek ki oldalra is egy szavazást, de ide is leírhatjátok a véleményeteket, ha gondoljátok. Ha úgy vélitek, még egy kicsit korai lenne és majd csak később tegyem fel, akkor majd csak a történet végéhez közeledve hozom fel újra a témát :) Szóval, vároma  válaszokat! :)

Puszi: Juliet

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Engem érdekelne a prológus és maga az új történet is. Szívesen elolvasnám akár most. :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  2. Igeeeeeen! Most szeretnénk a prológust :D

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Engem is nagyon érdekelne, akár már most.

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Persze, hogy érdekel. Kíváncsian várom.
    Sok sikert!

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Köszönöm szépen a visszajelzéseket! :) Ez esetben, akár már ma este felteszem, ha ennyien szeretnétek :)
    Puszi: Juliet

    VálaszTörlés