2012. május 13., vasárnap

Hírek :)

Sziasztok!

Egy kis közérdekű közleménnyel jelentkeznék most a blogon :) Elsőként jelenteném, hogy a fejezet, még ha lassan is, de biztosan halad :) A másik pedig, hogy lassan kezdünk közeledni a történet végéhez :| Nem sok mindent terveztem már, pontosabban nem olyanokat, amiket sokáig húzhatnék még, ezért úgy döntöttem, hogy nem kínozlak titeket csak azért, hogy meglegyen a 100 fejezet. Tudom, szép teljesítmény lett volna, főleg, hogy ez a blog már ilyen régóta üzemel, de azt hiszem nekem is be kell látnom, hogy az ihlet csökkenésével sokkal lassabban megy az írás :/ Nagyon szívesen írnám még ezt a történetet, de sajnos nem megy már úgy, mint régen. Hiányozni fog ez a féle történet nekem, de nektek semmi okotok búslakodni! :) Ugyanis az új történet azonban rohamosan készül és ki tudja, mennyi lesz még belőle, mire ezt a történetet lezárom :) Azt viszont nem ígérhetem, hogy az is ilyen hosszú lesz, mint ez, de rendszeresebbek lesznek a frissek, ezt garantálhatom :) Csak egy kis biztatásként: már a 7. fejezetnél tartok ;) Lehet, hogy ez az ihletroham keresztezte a most futó történet útját, de ígérem, hogy ezen túl, amíg be nem fejezem azt, többet fogok rá koncentrálni :)
Ezzel kapcsolatban viszont kíváncsi lennék a véleményetekre :) Szeretnétek, ha még csak egy kis átvezető fejezet lenne, és csak azután kezdődnének el a bonyodalmak, vagy vágjunk rögtön a közepébe? Rajtatok áll, hogy miként folytatom :) Azt azért el kell mondanom, hogy az eddigi terveim szerint a bonyodalmak tragédiába is torkollhatnak majd :/ Várom a visszajelzéseket!

Puszi: Juliet

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hát, sajnálom, hogy közeledünk a történet végéhez, mert szerettem olvasni. De természetesen megértem, hogy nem akarod már tovább húzni, ha nem muszáj. :)
    Már amúgy is nagyon kíváncsi vagyok az új történetre is, hogy hogyan fog majd folytatódni. :)
    Ami ennek a folytatását illeti... először is, már előre rettegek a tragédiába torkolló bonyodalomtól. :S
    Viszont azért a kíváncsiságomat is fölkeltetted, úgyhogy én a magam részéről arra szavaznék, hogy vágj a közepébe. :D
    Bár, ha lesz átvezetés, akkor azt is szívesen elolvasom, legalább addig is még megmarad a béke. :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Winnie! :)
      Hát, én is nagyon sajnálom, hogy vége lesz ennek a történetnek. Olyan furcsa, mert még magamnak is csak most ismertem be, hogy ennek így kell lennie... Most már csak addig tart, amíg van ihletem is hozzá. A főbb szálakat elkötöm, aztán befejezem.
      Az új történetről csak annyit mondanék, hogy az elején kicsit tovább fogom húzni a dolgot, mármint az egymásra találást ;)
      Még nem tudom pontosan, hogyan is írom meg, de az már biztos, hogy nem mindennek lesz szép vége :/ Ez az ötlet kicsit később jutott eszembe, de nem vetettem el végül. A végső boldogság azért meglesz, mert lesz egy kis időbeli ugrás is utána.
      Ez a kis átvezető rész az elején azért még meglesz, de a fejezet második felében már elkezdődnek majd akkor a bonyodalmak. Azt még nem árulom el, hogy pontosan mi is lesz ez, de talán magatoktól is rájöttök majd... :/
      Megpróbálom minél előbb hozni a frisst!
      Puszi

      Törlés