2014. december 3., szerda

Visszatérés?

Sziasztok!
Tudom, nagyon eltűntem az utóbbi majdnem egy évben és ezt nagyon sajnálom! A magánéletem közbe szólt és eléggé más dolgokkal voltam elfoglalva, aztán pedig szeptemberben jött az egyetem is.. De nem akarok magyarázkodni. Ugyanakkor annak idején megígértem, hogy én nem leszek az, aki félben hagy egy történetet, mert nagyon jól tudom, hogy milyen, amikor nem tudod meg egy történet végét. És azért, ahogy látom, lettünk egy páran itt a blogon, remélem azért ennyi idő elteltével is megmaradtatok, kedves olvasóim :)
Azt azért még leírnám nektek, mert úgy érzem azért megérdemlitek a magyarázatot... Az elmúlt hónapok tapasztalataiból úgy ítéltem meg, hogy nem tesz nekem jót ez a fajta álomvilág, amiben élek a történeteim miatt. Nagyon szeretek írni és imádlak titeket és a történeteket, de annyi minden megváltozott azóta, hogy sokkal racionálisabb lettem. Nem minden ember kaphat meg egy ilyen életet, mint a történetekben a szereplők, ahol tudom előre, hogy úgyis minden jobb lesz... Mert a való életben tenni is kell ezért. Éppen ezért úgy döntöttem, hogy a jelenleg futó három történetemet még befejezem majd, szépen lassan, de amilyen gyorsan csak tudom és időm futja rá, aztán felhagyok az írással. Lehet, hogy ez a magyarázat kissé zavaros nektek, de eléggé összekuszálódott mostanában körülöttem minden, úgyhogy ezt kérlek, nézzétek el nekem :)
A másik blogon még nem tudom, mikor fogok tudni új fejezetet hozni, majd még írok előtte minden bizonnyal. Mivel már hónapok óta nem foglalkoztam a történetekkel, elég nehéz lesz visszarázódni, de igyekszem majd:) A történet nemsokára úgyis lezárul, már nem sok szál maradt elvarratlan, ha jól emlékszem :) Ezen a blogon viszont, mivel már van elkészült fejezet, valamikor a napokban szerintem felteszek egy újat, hogy aki erre téved ennyi idő után is, azért tudjon valami újat is olvasni :)
Legkésőbb szerintem január végén, a vizsgaidőszak után jelentkezem valami hírrel a folytatással kapcsolatban :)
Sok puszi!
Juliet

6 megjegyzés:

  1. Szia én nem írok blogot de teljesen át tudom érezni a helyzeted. Türelemmel várok a fejezetre. Igaz hogy már elmúlt január de remélem jön az ihlet és tudod folytatni. Tetszik amit írsz és szerintem nagyon izgalmas remélem Esme hamarosan hazautazik és újra találkozik Carlisle - al. Az ő szemszögéből is szívesen elolvasnám a Esme távollétét.
    Puszi:
    Kedves olvasód

    VálaszTörlés
  2. Hát igen.Tudom milyen érzés.Én is most kezdtem el szüneteltetni a blogomat és az is előfordulhat,hogy abbahagyom.Hát szóval teljes mértékben meg tudlak érteni.Tudom menyire hiányzik az embernek de ha egyszer muszáj meghozni akkor nincs más választásod.Viszont annak örülök,hogy befejezed a történeteket :) Remélem hamarosan jön az új fejezet.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Juliet! Nagyon átérzem a helyzeted, mert én is így vagyok ezzel. Nagyon szeretném tudni viszont a story végét. Kérlek mihamarabb folytasd😃😍

    VálaszTörlés
  4. Szia, Juliet! Nem hagytam fel az írással, de nem tudok hozzáférni a fiókomhoz. Volt egy nagyobb kihagyásom, pár éve próbálok visszatérni, csak sikertelenül.
    Most tervben van, hogy lehet nyitok egy új blogot, hogy feltehessem a folytatását a sztorimnak, de ez még vacillálás tárgya, mivel nem hiszem, hogy maradtak még olvasóim.
    Amennyiben van még igény a folytatásra, szívesen venném, ha írnátok a blogomon az utolsó bejegyzésem alá, hogy lennétek olyanok, akik még olvasnátok, mert ez segítene eldönteni a kérdést, hogy van-e értelme feltegyem a történet folytatását, ami azóta elég hosszúra sikeredett, és még nincs befejezve.
    Előre is köszönöm a válaszokat! Remélem, mindenki jól van!

    Puszi!
    Carly

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Juliet! Még érdekel a történet folytatása.

      Törlés
  5. Szia, Juliet!
    Carly vagyok. Ha még érdekel a Cullen's Anatomy történetem, nyitottam egy új blogot, amin fent lesz a folytatás :)

    https://cullensanatomy-carly.blogspot.com/?m=1

    Puszi!
    Carly

    VálaszTörlés