2013. április 11., csütörtök

Egy kis info :)

Sziasztok!

Igen, nagy kihagyás után ismét jelentkezem :) Az első dolog, amit közölni szerettem volna, hogy a másik blogra szépen lassan készülget a fejezet, megpróbálom a lehető leghamarabb összeszedni a maradék gondolataimat! :) A másik dolog pedig egy kicsit bonyolultabb. Az év végi hajtás és alapvizsgákra készülés miatt nem lesz sok időm az írásra, csak ha tényleg sok ihletem van hozzá... Ezért felajánlok egy lehetőséget nektek: Még korábban említettem egy új történetet, amit azóta szintén nem tudtam sokáig folytatni, de nem vesztek el az ihleteim és 10 fejezet már készen van belőle. Ez nem lesz olyan hosszú történet, de mivel ezzel a történettel egy darabig nem tudok haladni, így arra gondoltam, hogy abból tennék fel, amíg el nem jön a nyár :) A Twilight-láznak úgyis lassan vége szakad (vagyis inkább csak csillapodni látszik) és tartok is tőle, hogy a nyáron végleg elvesznének az ihleteim, ezért szeretném őket minél hamarabb megosztani veletek :) Bár gondolom nem fogtok erre szavazni, de ha azt szeretnétek, hogy előbb fejezzem be a megkezdett történetet, akkor megtartom még egy ideig magamnak ezt az új történetet :) A döntés a tiétek :) Ha erre szavaztok, akkor akár ma este felkerülhet.

Ó, és a komik pótolva lesznek, a hétvégém kivételesen itthon töltöm :)

Puszi, Juliet

3 megjegyzés:

  1. Szia Juliet!
    Én az első lehetőségre szavaznék. :)
    Szívesen olvasnék az új történetből, ha már készen van belőle néhány fejezet addig is, amíg nem jön ihlet a jelenlegihez. :)
    Puszi:
    Winnie

    VálaszTörlés
  2. Szia, Juliet!
    Én is az elsőre szavaznék :) Az újra már nagyon kíváncsi vagyok, bár még ezt is nagyon szívesen olvasnám :) Remélem, azért majd ehhez is jönnek az ötletek, és bármit szívesen olvasok :)
    Puszi!
    Carly

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Akkor nemsokára fel is kerül a fejezet! :) Próbálom azért nem elveszíteni a másikhoz sem az ihletemet :)
    Puszi

    VálaszTörlés