2013. november 4., hétfő

Visszatérés

Sziasztok!

Nagyon sajnálom, hogy ismét ilyen hosszú időre eltűntem, remélem azért maradt még olvasó, akit érdekel, amit írok:) Vége lett a nyárnak, elkezdődött a suli, a sport... sajnos nem igen tudtam időt fordítani az írásra, vagy ha lett volna, akkor az ihlet nem akart sehogyan sem jönni. Azt hiszem, ezt mindenki meg tudja érteni, aki valaha is írt már blogot, de most nem ez a lényeg. Még nagyon régen, amikor még csak olvasó voltam és a történetek közepén kételyek és izgalmak között kellett abbahagynom az olvasást, mert az író ráunt a történetre és nem folytatta tovább, megfogadtam, hogy én sosem teszek ilyet az olvasóimmal! Be fogom fejezni minden történetemet, amelyikbe belekezdtem, csak idő kell hozzá. És ha csak egy ember is van, aki még elolvassa, azért már megérte vesződnöm vele:) Valóban kicsit alább hagyott a lelkesedésem az utóbbi időszakban, de azt megígérem, hogy nem hagylak cserben titeket!:) Valamint a kommentekkel is jelentkezem majd, nem felejtettem el senkit sem! :) Azt hiszem, csak ennyit akartam. Remélem, mihamarabb jelentkezni tudok majd a folytatással valamelyik történetből!

Puszi, Juliet

8 megjegyzés:

  1. Teljesen megértelek. Én is ebben a cipőben jártam nemrég, semmi időm nem volt, teljesen el voltam havazva, és a múlt héten tértem újra vissza :) Én melletted állok :)
    Puszi! Carly

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Carly!:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Bár én nem írok, de megértelek! :D és örülök, hogy visszatértél :)
    Üdv.Allstars

    VálaszTörlés
  4. Én is csatlakozom az előttem szólokhoz és megértelek (én sem írok) , én is nagyon örülök hogy visszatértél :)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Köszönöm a megértést! :) A napokban mind a két blogra fel fog kerülni egy új fejezet!

    VálaszTörlés
  6. Juhééé nagyon örülök, hogy visszatérsz, imádom a blogod!♥.♥ Én sem írok, de igazad van! :) Juhéééééééééé :DDDDDD

    VálaszTörlés
  7. Szia! Örülök, hogy ennyire tetszik a blogom:) Igyekszem minél hamarabb hozni a frisseket! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia! Nagyon tetszenek az írásaid :)
    Fogod folytatni őket?

    VálaszTörlés